FITNESS A ZDRAVIE


Nabehnite s nami na novú vlnu energie, vyskúšajte nové formy cvičenia.

Tabata
Časovo nenáročným, ale zato pre svaly veľmi účinným typom cvičenia, je tabata. Ide o intervalový tréning v trvaní 4 minúty, pri ktorom sa strieda aktívna (20 sekúnd) s pasívnou (10 sekúnd) fázou tréningu. V aktívnej fáze sa snažíte vykonávať daný cvik v čo najvyššej možnej intenzite a v pasívnej máte čas na oddych. Na lekcii sa precvičujú vždy tri hlavné svalové partie. Nakoľko tabata na jednu hlavnú partiu trvá 4 minúty, celá hlavná fáza tréningu vám zaberie maximálne 12 minút.

Celkový tréning však bude mať viac ako 12 minút, pretože okrem hlavnej fázy je veľmi dôležité zaradiť predtréningový dynamický strečing a potréningový statický strečing, čím predídete úrazu. Lekcie tabaty sú určené pre vrcholových športovcov ale aj širokú verejnosť vďaka svojim modifikáciam. Každý cvik existuje v ťažkej a ľahšej variante, preto sa nemusíte báť, že tréning nezvládnete - všetci ste vítaní.

MaxPower
Dynamické cvičenie MaxPower je doprevádzané rytmickou hudbou a účinne formuje krásnu ženskú postavu. Lekcia začína kardio časťou, ktorá obsahuje najmä skákanie a posilňovaciu rozcvičku a pripraví telo na fyzický výkon. Počas hlavnej časti tréningu sa inštruktorka zameriava na formovanie ženských partií a to hlavne na posilňovanie a formovanie brucha, úzkeho pásu a vytvarovanie zadku. Tréning pozostáva z posilňovania vlastnou váhou, prvkov pilatesu a kardio boxu. Opäť sú pripravené rôzne modifikácie podľa fyzickej zdatnosti klientov.

Yoga by alomoves
45 minút aktívneho pohybu a formovania postavy bez doskokov a preskokov. Yoga by alomoves je dynamické cvičenie, ktoré kombinuje prvky yogy a pilatesu pre efektívny a účinný tréning. Počas lekcie sa intenzívne precvičuje celé telo bez zbytočnej záťaže kĺbov, pretože väčšina pohybov je vykonávaná v stoji alebo ľahu. Yoga by alomoves je vhodná aj ako účinná rehabilitácia, ktorá napomáha k správnemu držaniu tela a k spevneniu vnútorného oporného svalstva.